رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی اولویت کاری رئیس جمهوری منتخب باشد

فدا حسین مالکی روز شنبه در بازدید از شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با اظهار این که بکار گیری از توان نیروهای داخلی همواره کشور را از پویا می کند، افزود: هدف از این بازدید بررسی مشکلات پیرامون کارخانه و رفع موانع تولید و عملی کردن شعار سال مقام معظم رهبری است.

وی  افزود: تمام تلاش ما در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از نیروی کار و تولیدکنندگان است تا با همه ظرفیت برای رونق تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید تلاش کنیم و اجازه ندهیم هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل شود.

وی با بیان اینکه در آستانه تغییر دولت قرار داریم و این جابه جایی به زودی انجام می شود؛ خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های اساسی آیت الله رئیسی رفع مشکلات واحد های تولیدی است که به طبع آن مسایل مردم نیز مرتفع می شود .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه بهپاک بهشهر که از واحدهای بزرگ صنعتی کشور با قدمت نیم قرن و از کارخانجات موثر در کشور در تولید سویا و روغن است.

مالکی افزود: با توجه به این که بخش زیادی از مواد اولیه این شرکت از خارج از کشور وارد می شود و نیازمند ارز است ،مقرر شد که این مساله با موشکافی بیشتری مورد توجه قرار گرفته و از این واحد صنعتی حمایت جدی تری شود تا نیروی کار فعال و اشتغال در منطقه پایدار بماند.

وی گفت: با تامین نشدن مواد اولیه مشکلات اجتماعی و سیاسی خواهیم داشت که در حال حاضر مدیریت کارخانه بهپاک بهشهر با قوت در حال تامین مواد اولیه است و با توجه به ظرفیت کارخانه و طرح توسعه ای قابل قبولی که در این کارخانه ارائه شد؛ تلاش خواهیم کرد که برای توسعه بیشتر این واحد صنعتی همکاری و همراه با مدیریت و پرسنل داشته باشیم.

شرکت صنعتی بهپاک بهشهر در سال ۱۳۴۷به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس  و در اداره ثبت شرکتهای شهرستان بهشهر به ثبت رسید که در سال ۱۳۷۳ به شرکت سهامی عام تبدیل و در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است و با فراز و فرودهای فراوان در ادامه راه با توجه به روند مثبت فعالیت این شرکت در بازار فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران انجام و از تاریخ مذکور تا کنون معاملات سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران انجام می گیرد.

اکنون این شرکت با حضور ۵۰۰ پرسنل در شهرستان بهشهر فعالیت دارد و اکنون بهپاک بهشهر با طرح توسعه ای و ایجاد خط های تولید فراوان، بیش از ۷۶ درصد سهم بازار پروتئین انسانی سویا را در کشور در اختیار دارد.

گودرو اخبار استان مازندران

درباره ی kuop26598

مطلب پیشنهادی

مشکلات شرکت بهپاک بهشهر بررسی شد

به گزارش ایرنا ، شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با دارا بودن بیش از ۵۰۰ نفر …