مهدی تارتار: برد با یک گل کمترین حق ما مقابل نساجی بود

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و پیکان تهران اظهار کرد: تیم ما روند خوبی را طی می‌کند و دور برگشت مسابقات را خوب آغاز کردیم. خوشبختانه مقابل نساجی نیز بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و به نتیجه مد نظر رسیدیم. بازیکنان ما دو بار توپ را به تیر دروازه نساجی زدند و چهار موقعیت گلزنی هم ایجاد کردند. در مقابل نساجی به جز دو شوت و یک موقعیت که در نخستین دقایق بازی به دست آورد و از دست داد، نتوانست کاری انجام دهد.

وی افزود: بازیکنان ما انقدر خوب و پرانرژی بازی کردند که نگذاشتند نساجی اقتدار هفته‌های اخیر را داشته باشد. من پیش از بازی به بچه‌ها گفتم امروز روز بردن نساجی است. چون این تیم نتایج خوبی گرفته و ممکن است بازیکنان با غرور وارد زمین شوند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به این که بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان فقط چهار روز فرصت آماده‌سازی داشتیم و بازیکنان ما خسته بودند، در این مسابقه سعی کردیم از بازیکنان پرانرژی بیشتر استفاده کنیم. به همین دلیل هشت بازیکن آکادمی فوتبال پیکان را در ترکیب تیم قرار دادیم که همگی خوب کار کردند.

تارتار درباره عملکرد نساجی با ساکت الهامی نیز تصریح کرد: روزی که الهامی هدایت نساجی را به عهده گرفت به عنوان یک مربی باتجربه گفتم که او چطور جرات کرد چنین تصمیمی بگیرد. چون این تیم شرایط کاملا بحرانی داشت. از ۱۷ بازی ۱۰ امتیاز سکب کرده بود و در مسیر سقوط قرار داشت. اما الهامی کاری کرد که تیم در مسیر صعود قرار گرفت و نتایج درخشانی به دست آورد. الهامی نشان داد در فوتبال هر کاری امکان‌پذیر است. در شرایطی که نساجی از حمایت هواداران برخوردار نبود، کاری کرد که به نظرم مربی‌های بزرگ دنیا هم نمی‌توانستند با نساجی کنند.

انتقاد به کمیته انضباطی

وی با اشاره به حکم کمیته انضباطی علیه پیکان و برنده اعلام کردن سایپا در مصاف با این تیم به دلیل تعویض ششم در دو دقیقه پایانی و همچنین طولانی شدن فرآیند بررسی حکم توسط کمیته استیناف، اظهار کرد: عجیب است که حکمی به این مهمی مدت‌هاست اعلام نمی‌شود. من به برخی افراد که دست و پا می‌زنند تیم‌شان را در لیگ نگه دارند یادآوری می‌کنم که بار کج به منزل نمی‌رسد. اگر خدا نخواهد هیچ برگی از درخت نمی‌افتد. توصیه می‌کنم این آقایان بارشان را صاف بگذارند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: وقتی بیرون از زمین دنبال سه امتیاز می‌گردید آه و ناله خیلی‌ها پشت شماست. آه و ناله من و خانواده‌ام، کل تیم پیکان و مردم مازندران و اصفهان و هواداران نساجی و ذوب‌آهن پشت آن کسی است که چنین حکم ناعادلانه‌ای را صادر کرد. به همین سادگی سه امتیاز حیاتی و سه گل مثبت و چهار تفاضل گل را هدیه کردید به یک تیم دیگر؟ انصاف عدالت چه می شود؟ تیم ما الان باید نهم جدول باشد، اما برای بقا می‌جنگیم.

تارتار افزود: ما با زحمات خودمان امتیاز جمع کردیم و در آن دیدار هم بازیکن ما هیچ تاثیری در نتیجه نداشت. امیدوارم روزی عدالت در این فوتبال حاکم شود و حق به حقدار برسد.

انتقاد به اعلام نشدن رأی کمیته استیناف درباره پرونده بازی سایپا و پیکان از سری مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ برتر طی هفته‌های اخیر بارها از سوی مدیران و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های پایین جدولی مطرح شده که در برجسته‌ترین آن‌ها ساکت الهامی سرمربی نساجی پس از بازی با پیکان در اعتراض به این موضوع از ادامه سرمربیگری در نساجی استعفا داد.

نساجی و پیکان از سری مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ بیستم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱ -۰ به سود پیکان پایان یافت. نساجی با این نتیجه در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند و پیکان ۳۱ امتیازی شد و به رتبه دهم صعود کرد.

گودرو اخبار استان مازندران

درباره ی kuop26598

مطلب پیشنهادی

مشکلات شرکت بهپاک بهشهر بررسی شد

به گزارش ایرنا ، شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با دارا بودن بیش از ۵۰۰ نفر …