موانع طرح‌های گردشگری مازندران قانونی گره‌گشایی می‌شود

به گزارش ایرنا ، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در بازدید از بزرگ ترین طرح گردشگری ، تفریحی و توریستی بابل در سد شیاده در جمع خبرنگاران افزود : با توجه به ظرفیت های خوب جنوب بابل بویژه در منطقه جنگل های هیرکانی سد شیاده موانع و مشکلات این طرح گردشگری بزودی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد : امروز صنعت گردشگری به عنوان قطب اصلی تولید اشتغال پایدار و رونق اقتصادی محسوب می شود و دستگاه های اجرایی باید در این حوزه حامی سرمایه گذار باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : هفته آینده در جلسه رفع موانع تولید ، برخی از مشکلات زیرساختی مجموعه تفریحی سد شیاده بابل با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی بررسی می شود و برای مشکل زیرساختی و قانونی این مجموعه گره گشایی خواهد شد.

مجموعه تفریحی توریستی سد شیاده بابل که در ۳۵ کیلومتری جنوب بابل در بخش بندپی غربی واقع  است  یکی از مناطق بکر و طبیعی زیبا  و چشم نواز  در قلب جنگل های هیرکانی می باشد که با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریالی به مرحله افتتاح نزدیک شده است.

این طرح گردشگری که دارای ابعاد مختلف گردشگری و اقامتی می باشد برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

استاندار مازندران به منظور افتتاح چند طرح و بررسی مشکلات بابل به این شهرستان سفر کرد.

با حضور حسین زادگان ، امروز ۶ طرح تولیدی و گردشگری با اعتبار ۷۸۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل افتتاح شرکت کیمیاگران زرین مامطیر در حوزه تولید سموم کشاورزی، افتتاح شرکت پیشرو پلیمر درخشان با تولید ظرفیت سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن، افتتاح طرح های تولیدی مرتبط با گل و گیاه و همچنین بهره برداری از طرح تعریض جاده به طول ۱۲ کیلومتر از جمله طرح های مهم بود که با حضور استاندار مازندران افتتاح شد که با افتتاح این طرح ها برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

گودرو اخبار استان مازندران

درباره ی kuop26598

مطلب پیشنهادی

مشکلات شرکت بهپاک بهشهر بررسی شد

به گزارش ایرنا ، شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با دارا بودن بیش از ۵۰۰ نفر …